6/17/2011

its time for return

fuhhhh... stelah sbulan lamanye bertapa di perantauan, maka balik sudah aku ke rumah hari ini... bak kata omputeh "home sweet home" :)

penat gak ah dr UIA gombak tue nak sampai ke Melaka niey... jauh weiiii....
tersasar dr plan awalnyew, plan nk gerak kol 9am,tup2 10.15am bru bangom..huhu...
biase la, kita hanya merancang,tp ALLAH yg menentukan... :)
mandi2,siap2,dress up semue... kol 10.45 aku pom kuar dari bilik 3.2 mahallah faroq block B... ( trimas kasih saudara naqiuddin yusoff coz bg tumpang bilik,laen kali aku sggah ag k)
dok kejar nak awal last2 jd lambat gak coz bus rapid pnye pasal..tunggu punye tunggu,sampai la sejam menunggu br la nampak batang hidong bus rapid...ad00ooiii,pnat kot tunggu lama2... wktu niey la aku stju dgn kata owg tue2 dulu, "penantian satu penyeksaan"... :(
sampai jer kat LRT, tros aku punch card rabbit aku menuju ke landasan LRT tue...
kebetulan ms tue LRT da sedia menuggu aku...*yeeeaayyyyyy xyah tggu lama2 kat sinie...
bgtula strusnye sggga la sampi ker TBS-BTS tanpa sebarang masalah yg aku hadapi...
naek bus Mayang Sari dpt seat no 13..
single seat lg..
perjalanan 2 jam, akhrnyew sampi la MC...Malacca Central ....
smpai jer,tanpa tunggu lama2 tros aku ambik bus domestik Patt Hup g pantai Klebang..*kwsan umh aku tepi pantai untuk pengatahuan kamo2 semue...
n den lastly sampaila aku kat umah terchinta nie dalam pkol 4 ptg...

niey pom penat x ilang ag...
k ah,nak mandi2 lu..
sekian sahaja untuk tantapan kamo2 semue...
peace no war !!!
:)

No comments: