6/09/2011

edit meng"EDIT" blog

waaaaa..da msk hari ke-2 aku ada blog...*bangga kah???
hmm,tp blog aku still kosong xda menda menarik nak dikongsi...*sedey la plak...:(
macam2 aku nk bljo untuk mengupgrapekan blog aku nie biaq jd hencem mcm blog kamo2 semue...
tgk jer blog kamo2 yg da lama berkecimpung dlm dunia blog nie,rasa jelez menyelubungi diri aku yg xreti paper pom pasai blog niey...
s0,tok menjadikan blog aku cantik,menarik ak pom usha sana sini tok cr idea...tp hancoq gak,sbb aku niey bkn nyew kaki kreatif nk edit2 jd mcm kamo... memang xdapat ah..:(
tp xper, owg kata hendak seribu daya,xhendak seribu dalih !!!
aku stuju..aku akn usaha kan agar blog aku niey dapat berdiri sama tinggi,duduk sama rendah dgn blog2 yg ad d pasaran skunk...*ambo0oi gn bahasa indah gtue,mcm karangan BM f5...
ok la, nak smbung edit mengedit blog kesayangan niey lu ek..klu ad pape yg perlu ditambah kamo2 semue jgn segan gtaw k...pendapat kamo2 semue amatlah dialukan !!!
tQ  ;')

No comments: