6/08/2011

my entire FIRST !

...bagom tidow makan minum mandi n den tidow balik...dat was my rutine 4 everyday... aiyaaaa,klu ginie la tiap2 hari mau naek muak ngn hidop aku nie...meaningless !!
mcm biasa bukak mata tros p on9.. ape lg,feSbuk jer la coz menda tue jer yg aku ad... ok fine, aku ad myspacE dan jugak friEndster... YUP, i said FRIENDSTER just now ! ape, kuno maen benda tue??
pesal plak,mcm la kamo2 semue xpenah ad menda tue kan.... hmm,aku knal dunia siber nie dgn friEndster la klu kamo2 semue nak taw...huhuhu... but itu semue cter lama.. n skunk aku da deactivate pom b0th 0f dem,myspace n freindster...senang kata, tiap2 hari aku ngadap feSbuk jer laarr... ngh sodap2 layan feSbuk tue,tibe2 aku ter"klik" st blog niey... ad0ooiiyyy, cair kot aku tgk blog die...*cair???
cantik tertarik menarik kamo punye blog memang dab0om !!! thumb up bro... sapa die tue??? hmm xyah taw la,biar jd teka teki maen kat kpla hotak kamo2 semue... ok back to my topic... 1st time wat blog...
usha punya usha 20, 30 blog...aku pom tertarik nak create blog gak ah...mule2 xtaw nak buat focus on wat,but lama2 dok pikiaq, br aku taw... nie blog aku,pasai pe aku nk risau2,baek aku wat kisah hidop aku jep..sng ctre...huhuh.... pas daftar nama,email semue bermula lah saat2 ku mencreate blog...mule2 niey rasa mcm myspace pom ad... kne pilih templates la,background la,layout la,bla bla bla...
ala biasa ler mula2 wat mmg die byk tnya..lama2 t ok la 2...huhuhu....
memandangkan nie lah 1st post aku kat 1st blog aku...aku harap,kamo2 semue yg baca nie dapat bg lbh byk tunjuk ajaq kat aku ek...


"buah pisang d luaq pagar,ambik galah tolong jolokan,
SAYA budak bwu belajaq,kalu salah kamo tolom tunjukkan.

No comments: