1/19/2014

hati aku lemah

sambil² beronline
scroll atas bawah
mata aku tertarik dgn satu video
video berkisar sepasang kasut buruk
cerita lama dah pom
but even i watched it for hundred times pom
i still can not watch it sampai habes
sebab ape ?
sebab aku rasa ni bukan masa yg sesuai nak tgk video² sedih 
lebih² lagi pasal pengorbanan seorang ibu terhadap anaknya...
hati dan perasaan aku belom cukup kuat 
belom mampu...
utk menahan sebak susah payah pengorbanan kasih syg seorang ibu...
walopom aku kuat tapi sebenarnya aku lemah...
lemah jika emosi bermain dgn pengorbanan seorang ibu dan ayah
pengorbanan yang kita xtahu...
pengorbanan yang memerlukan mereka sakit...
pengorbanan yang memerlukan mereka susah...
pengorbanan yang memerlukan mereka derita...
semata² untuk kejayaan,
kebahagiaan,
kesenangan,
anak²nya...
terima kasih ma,
terima kasih abah.
:(



No comments: